Hoe overleef je quarantaine vanwege corona zonder pony?!

In tijden van corona moet je voorzichtig zijn #staysafe, maar hoe overleef je een quarantaine zonder paarden? Het overkwam mij vorige week. Door verkoudsheidklachten moest ik mij laten testen en dat betekende.. geen Esio. Dus hierbij 5 tips voor paardenmeisjes om je niet te vervelen zonder paarden

Verbouw je woonkamer tot chill resort

1. Ga paardenspullen online kopen of verkopen 

Wel leuk, maar misschien niet zo goed voor je portemonnee. Je kunt er een extra uitdaging aan toevoegen: ga tweedehands shoppen of ga buiten de paardenwebshops shoppen. Wat dacht je van bovenkleding van de sportzaak in plaats van de ruitersportzaak? Scheelt soms wel 20 euro ;) 


2. Ga paardenspullen knutselen! 

Op internet vind je verschillende tutorials hoe je touwhalsters knoopt. Of wat denk je van mijn tutorial ‘’longeersetje maken’’ 



3. Wees op een andere manier creatief 

Je hebt vast genoeg foto’s van je lievelingspony. Ga een middagje tutorials kijken van bijvoorbeeld Marit Hilarius en leer je eigen foto’s bewerken! Wil je je middag liever anders besteden dan met fotobewerking? Bestel dan een diamond painting of schilderen op nummer met je eigen foto. Plezier gegarandeerd! 


4. Je Instagram opvrolijken

Ben je net zoals ik erg fan van instagram? Ga aan de slag met je feed. Wat dacht je van een eigen preset maken? Of met presets van anderen experimenten? Of bedenk een leuke story game. 



5. Lekker bingewatchen:  paardenfilms kijken

Ken je Whitestar van Britt Dekker al? Of installeer jezelf voor een bingewatch Heartland. Genoeg paardenfilms te zien op Netflix. Vergeet de popcorn niet ;) 



Gelukkig werd ik negatief getest op corona en voel ik mij inmiddels een stuk beter, dus mag ik weer lekker naar stal toe. Ik heb mij niet verveelt tijdens de quarantaine en met deze tips hoef jij je ook niet te vervelen!

Reacties

Populaire posts van deze blog

KEUZEHULP: Welk hoofdstel kies ik?

Beginnen met eventing: crossen voor dummies!

Peesproblemen, PSSM en meer blessures voorkomen en (gedeeltelijk) genezen?