Hele maand juli: lekker in je vacht!


Met trots presenteer ik ’t Paardenplein. Dit digitale verzamelplein wordt de komende maand gevuld met informatie, foto’s, video’s en nog veel meer over een bepaald thema. In de maand juli is dat thema: Lekker in je vacht. In de #lekkerinjevachtchallenge wil ik jou uitdagen om stil te staan bij het welzijn van je paard. Wat doe ja? Wat kan beter? Welke producten kunnen je helpen (en hoe bevallen die)? Wat zeggen professionals? 

Net als mensen willen paarden zich ook prettig in hun vel voelen. Wij, paardenliefhebbers, willen natuurlijk ook niks liever dan onze vierbenige vriendjes een goed gevoel geven, maar hoe doe je dat? 
De komende tijd staat het paardenwelzijn (nog meer) voorop: tips, tricks, producten en meer vind je de hele maand. Paardenwelzijn is een super breed begrip en ik hoop jullie mee te kunnen nemen in mijn onderzoek en ontdekkingsreis naar het verbeteren van paardenwelzijn. Van hoeven tot staart van mentaal tot supplement. Alles komt aan bod op ’t Paardenplein.

Wekelijks post ik verschillende nieuwe blogs, video’s en meer. Houd ook mijn Instagram, Youtube en Facebook in de gaten!

Nieuwsgierig?  Neem gauw een kijkje op ’t Paardenplein

Reacties

Populaire posts van deze blog

KEUZEHULP: Welk hoofdstel kies ik?

Beginnen met eventing: crossen voor dummies!

Peesproblemen, PSSM en meer blessures voorkomen en (gedeeltelijk) genezen?