VLOG: Allereerste vlog online. Introductie + handige tips!


Een sprong in het diepe

Ik heb de stap genomen: ik ben begonnen met vloggen. Ik ben erg actief met het instagram account van Esio. Aangezien Esio een enorme weg te gaan heeft, wilde ik dit graag vast gaan leggen. Inmiddels voldoen de foto's alleen niet meer aan mijn eisen: het lijkt me zo leuk om ook echt video's te hebben oftewel bewegende beelden. 
Op Instagram groeien we dagelijks en ik krijg steeds vaker vragen/opmerkingen van andere instagrammers. In plaats van antwoorden te typen, dacht ik: dit kunnen we ook vloggen!

In deze video stel ik mij aan jullie voor en haak ik in op de vraag van verschillende instagrammers over mijn massagetool die ik op aanraden van de osteopaat gekocht heb. 

Het resultaat is nog lang niet van de kwaliteit die ik zelf graag zou willen en we hebben nog heel veel te leren (onder andere om je niet akward te voelen wanneer je filmt). Het begin is er in ieder geval en bij deze wil ik jullie graag meenemen in onze wereld! 

Veel kijkplezier.
Liefs,
Elin 


Reacties

Populaire posts van deze blog

KEUZEHULP: Welk hoofdstel kies ik?

Beginnen met eventing: crossen voor dummies!

Peesproblemen, PSSM en meer blessures voorkomen en (gedeeltelijk) genezen?